مقایسه ی مسی و رونالدو
جدید ترین اخبار وتحلیلات جهان فوتبال
مقایسه ی مسی و رونالدو
نوشته شده توسط mahdi در ساعت 14:17

ماتیاس مسی، برادر لیونل مسی، با قراردادن عکسی در صفحه توئیترش به کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید طعنه زده است. او در شرایطی این عکس را درصفحه اش قرارداده که امروز آخرین روز ارسال آرای کاپیتان ها و سرمربیان تیم های ملی سرتاسر دنیا برای انتخاب برنده توپ طلاست.

در این تصویر عکسی مسی و رونالدو را درکنار جام ها و افتخارات فردی ای که بین سالهای 2009 تا 2013 فتح کرده اند می بینید.

ماتیاس مسی درکنار این عکس نوشته:« سلام به همه . من برایتان یک عکس کوچولو می گذارم. امیدوارم که خوشتان بیاید . من که از آن لذت بردم.»

روی عکس می خوانیم:« جامهای مسی در بارسا (2013-2009) » و«جامهای رونالدو با رئال (2013- 2009) »

در یک نگاه به این عکس متوجه می شوید که مسی با سه جام قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در جام باشگاه های جهان، دو جام حذفی اسپانیا و 4سوپرکاپ اسپانیا برتر از رونالدو است؛ نباید فراموش کرد که او در طول این مدت 4توپ طلا نیز فتح کرده وجوایز فردی متعددی را نیز مال خود نموده ولی رونالدو تنها 3جام دارد: یک جام قهرمانی در لالیگا، یک جام قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک سوپرکاپ اسپانیا و سه افتخخار فردی را هم کسب کرده.

ماتیاس مسی کمی بعد عکس دیگری را از برادرش با 4 توپ طلایش منتشر کرد. او درحالی این کار را انجام داد که پیغام های خشمگینانه زیادی از طرفداران رونالدو دریافت می کرد.

امروز روز پایانی رای گیری برای مشخص شدن برنده توپ طلاست و به نظر می رسد که رقابت حساسی میان رونالدو، ریبری و مسی درجریان باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اسپانیا، بارسلونا، رئال مادرید، ،
:: برچسب‌ها: مسی, رونالدو, ریبری,

عاشقانه قالب وبلاگ

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید